Reklamacja i zwrot towaru

Zwrot
Klient ma możliwość zwrócenia produktu bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odbioru.
Koszty przesyłki zwrotnej ponosi Klient. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem. Zwracany produkt musi być w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu, nie może nosić znamion montażu, ani śladów użytkowania.
Zwrot jest możliwy po wcześniejszym kontakcie telefonicznym +48 695-104-668 lub mailowym: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 
Do zwrotu należy dołączyć formularz zwrotu towaru  oraz kopię faktury/paragonu.

Reklamacje
Klient ma prawo złożyć reklamację w przypadku uszkodzonego (np. zarysowanego, obitego), wadliwego lub niekompletnego towaru.
Podstawą reklamacji jest spisany w obecności kuriera protokół szkody oraz zdjęcia uszkodzeń (w tym paczki). W innym przypadku reklamacje nie będą uwzględniane.
W przypadku niekompletnego lub wadliwego produktu, w pierwszej kolejności będą dosyłane elementy poprawne. Jeśli będzie taka potrzeba Klient otrzyma nowy, kompletny produkt.

W celu złożenia reklamacji prosimy o kontakt drogą mailową: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., dokładny opis przyczyny reklamacji oraz przesłanie kopii faktury lub paragonu.